לכולנו יש אנשים שיקרים לנו, שחשוב לנו לשמור על בריאותם. ב"מדעת" החלטנו לפתוח במבצע –
הסיפור הבא יהיה מוכר לחלקכם: קבוצת הורים בפייסבוק; מישהי שואלת "פפילומה, לחסן או לא לחסן?".
*אזהרה – הטקסט הבא עלול להיות קשה לקריאה* "לפני חמש שנים התגלה בגופה סרטן צוואר
בעקבות בדיקת פאפ גילתה שירלי שנדבקה בוירוס הפפילומה. היא מספרת. בחורה צעירה, עשרים ומשהו
וירוס הרוטה, הפוגע ברירית המעי, איננו גורם אך ורק לשלשולים. הוא מעמיד את התינוק בסכנת
בגיל שלוש וחצי חליתי בחזרת. אני ילידת סוף 1981, ולא היו מחסנים אז לחזרת. הלסת
"ברפואת חירום- גוף הידע, שיטות המחקר, ביקורת העמיתים על פרסומים, התרופות והטכנולוגיות שאנו משתמשים בהם
שלום, שמי לירז ואני אמא לגיא בן ה-2.7, בני בכורי. במהלך ההריון שלו אחות טיפת
כשהייתי בהריון השני, המליצו לי לעשות חיסון נגד שעלת. די התלבטתי כי פחדתי לעשות טעות,
אני בת 60. בריאה באופן כללי. תופסת את עצמי כמי שממעטת לחלות, לא זוכרת מתי